събота, 18 август 2007 г.

Малкият спортист на Mercedes



От Mercedes дадоха първа информация за бъдещия Mercedes C 63 AMG.
Този автомобил трябва да се появи в продажба в началото на 2008 г. и обещава да предизвика люта конкуренция с BMW M3 и Audi RS4, защото и Баварците скоро ще покажат новото BMW M3. Новото поколение на С-Класa е в продажба от март тази година, а вече идва времето за екстремните версии. Версията на AMG за С-Клас е вече пето поколение. За първи път С 36 AMG се появи през 1993 г. Външният вид на новия най-бърз Mercedes C показва с кого си имате работа – четири накрайника на ауспуха, преработени предна и задна брони, джанти с пет спици, различни отвори за въздух улесняващи охлаждането, нов капак на мотора. Двигателят с работен обем 6208 см3 предлага мощност от 457 к.с. (336 kW). За сравнение състезателният автомобил на Mercedes в серия DTM е само с 13 к.с. по-мощен. Максималният въртящ момент е 600 Nm. Вече е прието при AMG, всеки от техните двигатели да бъде монтиран ръчно от един механик, който под работата си се подписва. Това в AMG наричат системата „един мъж, един мотор”. Този двигател лесно изстрелва С-Клас от 0 до 100 км/час за 4.5 секунди. Максималната скорост е ограничена електронно до 250 км/час. Двигателят на C 63 AMG е свързан със седемстепенната скоростна кутия AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC. При нея има възможност за избор на три стила на управление на автомобила - S - спорт, C - комфорт и M – ръчно (manual). При режим S превключването на скоростите става с около 30% по-бързо от режим С и поне с 50% по-бързо от режим М. Естествено в AMG са променили и окачването, в особена степен механиците от Афалтербах са преработили предното окачване. Подсилени са и спирачките, като предните дискове имат диаметър 360 мм, а задните 220 мм. Джантите са 18 цолови, а размерът на гумите е 235/40 отпред и 255/35 отзад. Mercedes-Benz C 63 AMG ще получи и новото поколение три-степенна стабилизационна система ESP. Първата степен е когато ESP системата е включена. Тогава тя реагира в случай на нужда, в кризисна ситуация, както сме свикнали. Вторият режим е ESP Sport, при който границата след която системата се намесва, е отдалечена в максималната възможна степен. Третият режим изключва изцяло стабилизационната система и оставя всичко в ръцете и краката на водача. Когато обаче той докосне педала на спирачките, ESP системата се активира веднага.

Няма коментари: